منتديات احباب عرب  



العودة   منتديات احباب عرب > منتديات عربية > المنتدى المصري



قصة اتمنى ان انساك بقلم ياسمينة

اتمني ان انساك ....يارب تعجبكم وتنال رضاكم:غمزه

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-11-2012, 12:25 AM
الصورة الرمزية رشاء احمد
رشاء احمد غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 64,439
معدل تقييم المستوى: 82
رشاء احمد has much to be proud ofرشاء احمد has much to be proud ofرشاء احمد has much to be proud ofرشاء احمد has much to be proud ofرشاء احمد has much to be proud ofرشاء احمد has much to be proud ofرشاء احمد has much to be proud ofرشاء احمد has much to be proud of
موضوع منقول قصة اتمنى ان انساك بقلم ياسمينة

اتمني ان انساك ....يارب تعجبكم وتنال رضاكم:غمزه



الفصل الاول
بنت عاديه زي بقيت كل البنات قاعده سرحانه في اوضتها وتكتب في مذاكرتها شعر جميل سمعته وحبيته تعالو نروح نبوووووووص علي اللي هي بتكتبه
فرجينا ياقمر بتكتبي ايه
حبيبي أحبك في صمتي
دون أن أتحدث إليك...
أكتب لك بطاقة عشق...
وهمسة نداء....
من داخل أشواقي...
بداخلي ثورة لحبك ...
وكلمة تسكن نبضي...
ولا أدري ....
متي سأعلنها؟؟...
اوباااااااااااااا ايه دا دانتي دايبه في دباديب ومخداته كمان ياتري مين الاول ياتري اسمك ايه
تعالو ندور في مزاكرتها كدا عشان نعرف مين البنوته دي
اه لقيت الصفحه تعالو يافتكوات نعرف مين دي
انا اسمي شوق في تالته جامعه وماما حببتي ست بيت وبابا حبيبي دكتور امراض نفسيه {مجنون يعني سعيدة قويههههههه}
عندي اخت قرده اصغر مني بسنه وعندي اخ كبير كليه طب اخر سنه واختي الصغيره في كليه فنون جميله والمفروض تبقي هاديه بس هي مجنونه بس بحبها اوي وكان نفسي اكون زيها جريئه كدا مش قاعده وساكته ولا كاني موجوده
امممممممممم
الظاهر ان حكايتك حكايه ياشوق ايه اللي انتي عاملاه في نفسك دا شوفتو يابنات مش مهتميه بنفسها ازاي وعيناه باين عليها التعب وحواجبها تقيله وكتيره اوي لالالا ازاي بتروحي الجامعه كدا وايه النضاره دي
طيب ازاي بتحبيه وعايزاه ياخد باله منك وانتي كدا لا انتي لازم تتغيري ياتري هيحصلك ايه وايه حكايتك ياشوق تفتكروا يافتوكات مسيرها تتغير تفتكروا ايه هيخليها تتغير الحب ولا حاجه تانيه
تابوعني
وبجد نفسي قصتي تتثبت وتقروها وشويه وهنزل البارت الاول دي كانت مجرد مقدمه
بالله عليكم تقيمو وتبعوني ومستنياكم تشجوعوني يااحلي فتوكات في الدنيا
وهنشوف شوق ايه هي قصتها
بحبكم في الله
اختكم ...ياسمينه


احلي بوكيه ورد ليكم
ههههههه
رشوه دي عشان تدخلو



الفصل الاول
صدمني حبيبي.....



سم الله الرحمن الرحيم
ترارارررررررررررررر ترارترارترا ان ان انا حلوه وزي الفل انا موزه في نظر الكل
مين بتغني دي هههههههه ومالها بتعمل كدا ليه في المرايه دي رقيه بيقوللها روكا اخت شوق بت زي القمر ايه الجمال اللي فيها دا ياخراشي عليها بس هي بتغني كدا ليه
ههههههه
دخلت عليها شوق
شوق&اصتبحنا وصبح الملك لله انت ياال هبله في نظر الكل انتي
روكا&عايزه ايه ياحقوده مانت حقده عليا عشان انا حلوه وموزه في نظر الكل
شوق&مين الاهبل اللي ضحك عليكي وقالك كدا
رووكا &بس يابت بحواجبك دي اللي عامله زي اسدين قصر النيل وعاملين حادثه في بعض
شوق&هو انا تافهه زيك رابح جايه علي الكوافيرات
روكا&ولا هعبرك
مدام هبه ام شوق
هبه^اهمدو بقي هو كل شويه خناقات صباح الخير يابنات ورايا علي المطبخ عشان نحضر الفطار لاخوكم وابوكم
روكا&هو احنا عشان بنات بدوخونا معاكم لو لم اكن بنتا لو وددتو ان اكون ولدا وائل كل شويه يامر فينا هات الشراب وهات القميص وهو ليه ميعملش انا هعمل اضراب واعتصم واشرشحلكم ايه اشرشحلكم دي معلينا انا قولت اهو هه هي طلعت وخلاص
شوق&يابنتي اهمدي في راجل هيعمل شغل البنات
هبه&ربنا يكملك بعقلك يابنتي اعدي شويه عقل لاختك لاحسن هتنقطني
شوق&بعد الشرر عمك يامامتي اللهي يااروكا يجيلك فول استوب عشان اخلص منك
روكا&عملتو حزب بقي كدا ماشي ماشي هقوم وامري لله
تعالو يافتوكات نروح نحضر معاهم الفطار ادينا حضرنا الفطار
واواو شكله مغري اوي
وحضرو الصفرا
هبه &قومي ياروكا صحي اخوكي وائل
روكا&انا جعانه مش هقوم اشمعني انا
هبه&بنت اسمعي الكلام مفيش اكل غير لما نتلم كلنا
روكا&ايه القهر دا فين حموم الانسان اهئ اهئ
راحت روكا تصحي وائل
روكا&وائل وائل وائل
مفيش وائل
وبعدين جات عن ودنه وقالت ..تووووووووووووووووووووووووووووت
وطلعت تجري وطبعا وائل انتفض من علسرير
روكا تاننننننننننننننننننننننني
طلع يجري وراها وهي طلعت استخبت ورا مامتها
روكا&الحقيني ياماما
وائل &مش هسيبك والله مانا سايبك
روكا& يامامتي مش قولتلي صحيه
وائل &صحيه مش تسرعيه
بابهم دكتور سيف دخل
وكلمهم سكتو طبعا
حسن&صباح الخير ياولاد
كلهم صباح النور
وقعدو وفطروا ولبسو ومشيو كل واحد علي جمعته
دخلت شوق الجامعه لقيت موبايلها بيرن
شوق &ايوه يانور انتي فين مدرج كام طيب انا جايلاك
راحت شوق المدرج
نور*اتاخرتي كدا ليه المحاضره هتبدا
شوق&معلش والله المواصلات
نور&طيب تعالي اقعدي حجزتلك مكان
شوق&هو مجاش
نور&هو مين
شوق&احم احمد
نور&تاني يابنتي لسه بتفكري فيها دا احمد بطل مصر في السباحه وانتي شايفه البنات عامله ازاي عليه
شوق&بس انا بحبه بجد
نور&ياحببتي انتي تاعبه نفسك بقالك تلات سنين وهو مش حاسس بيكي كل البنات بيلعب بيهم وبيسيبهم
شوق &انا تعبانه بحبه بيني وبين نفسي ومش قادره اقوله اعمل ايه
نور &لازم تقوليله
شوق&مش عارفه
نور&يالا علمحاضره الاول وبعدين نفكر نعمل ايه
دخلو الدرج الدكتور دخل وهو بيشرح لقي الباب بيخبط ودخل احمد واتاسف لدكتور ومعاه شله بنات بيجرو وراه وبيتخنقو مين هتقعد جنبه الاول
وشوق كانت متغاظه اوي اوي
وبعدين الدكتور كمل المحاضره وخلصت
وشوق اخدت مزكرات كانت ملخصه فيها المحاضرات وراحت لاحمد تجر معاه اي كلام
شوق&لو سمحت
احمد&ايوه
شوق&اتفضل
لاقي مزكرات بتديهالو طلع قلم ومضي اسمه عليها ودير وشه
اتغاظت اوي هو فاكرني معجبه
شوق&ياكابتن احمد دي الزكرات اللي طلبتها مني قبل كدا انت لحقت تنسي
احمد&ها اسف ماخدتش بالي
واخد منها المزكرات ودير وشه
كان فيه بنت بتبصلها والبنت دي اسمها شاهي وكانت بتحب تتريق علي شوق وبتحرجها لانها عارفه انها بتحبه وكانت مصممه انها تجوز احمد وتاخده من الشله بتاعت البنات وكانت اقرب واحده ليه
شاهي&ايه يااحمد هههه انت من امتي بتزاكر دي خطها وحش زيها اوي هههههه
وكلهم ضحكم ومعاهم احمد
شوق مشيت وكانت بتعيط
روحت البيت وقعدت علسرير وكتبت في مزاكرتها

أحبكــ

.
.
حــبــيـبــي
حين يقهرني ثباتك ...
ويعذبني صمتك ...
أسأل؟؟...
لما لا تعلنها وأنت رجل؟...
كيف أبدأ بها وأنا أنثي ؟....
خجلي أقوي من جرأتي ؟...
آهً يا حبيبي لو يحملني زورق عشقي....
إلي جزيرة أفكارك المسائية.....
وينساني عندك حتى الصباح .. حتى الصباح !!....

أنا عندي من ذخيرة الأنوثة عتاد وفير....
يمكنني غزو مشاعرك في لحظة....
ولكن بريق أنوثتي ...
به عِزة نفس كبحر صعب أن تخترق خجله....
أريدك أنت ..
أنت بكل ما يحويه كيانك...
بعقلك أريدك .. بأوهامك ....
بجنونك .. بحزنك ..
بفرحك.. بخجلك....
بكل أحلامك الثرية ....
بكل أوهامك الغامضة....
أريد أن أملأ ذاك الركن المتواري....
الذي تخفيه عن كل الناس......
وتدخره منذ زمن بعيد للآتية ذات يوم ...
وأنا .. أنا الآتية ذات يوم !!...

أليس حراماً أن تشتهينِ كل العيون ,إلا عيناك !!..
أليس ظلماً أن تنطق كل الشفاه ....
بي انبهاراً وتصمت شفتاك !!...
تكلم .. أنطق ... أعلنها ....
أطلق كلمة (أحبك)....
إلى متى سيملكنا الصمت؟!!...
وقعدت تعيط كتير اوي
وبعديها باسبوع قررت انها لازم تقوله انها بتحبه وفاهمه انه كمان هيحبها راحت لقته قاعد مع اصحابه وطلبته وقالتله لو سمحت
قام احمد مضايق منها&ايوه
شوق&ممكن تاخد الورقه دي
احمد&اوك
ومشي رجع تاني لاصحابه
وكانت شاهي قاعده جنبه
شاهي&ايه الورقه جي
احمد^مش عارف اللي اسمها ايه دي مش فاكر اديتهالي اكيد فيها حاجه للمحاضره
شاهي ^والله طيب وريهالي كدا
قريتها شاهي وكان مكتوب فيها

أنقذني حبيبي أني أتنفس حبك ....
أشهق هلعاً وفزعاً وخجلاً....
من العيون التي تحاصر ذاتي.....
وتُري هل ما زلت وحدي داخل ذاتك؟؟...
أبثك شوقي وحبي .....
أم أن أحداً تسلل ليحرمني مما هو لي !!.....

إلى متى سأقاوم وأهرب داخل ذاتي ؟....
مشتاقة إليك.....
وكم مر من الوقت ألتقي بك وأنت بعيد....
وأنت القريب؟!!.....
السهد أثقل العيون ...
وأصبحت العيون لا تستمتع بالنوم....
فهل يا ترى نامت عينيك ؟؟
هل تدري كم أحبك ؟!!
آآآهً لو تدرك كم أحبك
ضحكت شاهي قوي وقرت الجواب بصوت عالي
وكل الشله ضحكت الا احمد اضايق اوي مش عارف ليه
واخد منها الجواب وقالها طالما عرفتي انه مش محاضرات بتقريه ليه
شاهي&مالك متنرفز كدا ليه مالك يابيبي فوك كدا متنساش الاسبوع اللي جاي بارتي بتاع عيد ميلادي
احمد سابها ومشي
وهي اخدت الشله وراحت لشوق في المدرج ومسكت ميكرفون وقعدت تقول الكلام اللي مكتوب بالورقه من غير متقول اسمه وتضحك
شاهي^ياجماعه دا فيه شعراء معانا واحنا منعرفش ياعيني علي اللي حب ولا طال
شوق طلعت تجري ونور بتنادي عليها
دخلت اوضتها وقفلت علي نفسها
وبتعيط جامد

ياتري شوق هتكررهه
ياتري ايه هيحصلها بسببه
تابعوني وهتعرفو بحبكم في الله
يارب تكون الحلقه عجبتكم
متنسوششششش التقيييييييييييم

بحبكم بحبكم كلكم كدا علي بعضكم هههههه






بقلم ياسمينة

المواضيع المتشابهه:

رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


Privacy Policy سياسة الخصوصية |

free counters

Sitemap

الساعة الآن 09:53 AM.


Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO

Security team